Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 1. januar 2012

Godt nyttår!!

Godt nyttår til alle! Håper dere har en god start på det nye året! Her har vi sovet lenge  og skal nyte en siste late dag før hverdagen setter inn. Jeg gleder meg til hverdagen er i gang igjen, og til å ta fatt på nye store og små utfordringer.


Nå skal vi faktisk ta fatt på det andre året på vårt nye hjemsted, og jeg kan ikke fatte hvor det første tok vegen! Men mye har skjedd, og huset har forandret seg mye, til min store glede (så skal jeg prøve å ikke tenke på frustrasjonen min med hvordan vi skal få orden på resten)


Nyttårsaften var det jeg som stod for middagen, som bestod av pinnekjøtt og kålrabistappe. Jeg koste meg sammen med ungene, mannen i huset og mine foreldre.


Bordet var enkelt pyntet til fest med finserviset og sølvtøyet. Noen lerkegreiner og to stearinlys fikk stå for dekoren.


Mitt første år i blogglandia er over og jeg vil takke for disse månedene med blogge-glede, og alle de kjekke tilbakemeldingene jeg har fått! Både her på bloggen og ute i den "virkelige verden"..
Jeg er veldig glad for alle nye "bekjentskaper" jeg har stiftet, og gleder meg til å bli bedre kjent med mange fine mennesker der ute:)

Nå skal jeg nyte årets første frokost og kaffe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar