Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 21. januar 2013

Bildevegg med et hint av historie

Jeg har tenkt på det lenge, som så mye annet.. Å lage en bildevegg i trapperommet opp til loftet. Som så mye annet her i huset, blir det ofte med tanken i lange tider, så i dag er jeg ganske fornøyd med å ha fått opp litt bilder!


Det startet med at vi har hatt liggende tre innramma flyfoto fra forskjellige epoker av huset vårt. Bildene er kanskje ikke spesielt pene, men det er gøy å se hvordan huset har endret seg med tiden, og rammene er egentlig ganske dekorative.


Innimellom har jeg krydret med litt skilt og brudebilder! Vårt brudebilde som blir ti år til høsten, min lillebror og svigerinne som giftet seg sist sommer, og Mamma og pappa som hadde 40 års bryllupsdag i september i fjor. Enda mer historie altså!


Synes loftgangen og trappeoppgangen ble lunere og mer bebodd nå! Det gamle smalpanelet er en fin bakgrunn for bildeveggen min.



Litt koseligere å gå opp trappa nå..



Kunne egentlig ønske at bildeveggen vises nede i gangen, men vi ser litt av nederste delen, og klokkestrengen nede i gangen tar igjen litt av fargene..



Da gjennstår det for meg å ønske alle dere gode en super ny uke! Tusen takk til alle som er innom, og til alle koselige tilbakemeldinger!

Klem fra Hanne:)

2 kommentarer:

  1. Hei skjønne Hanne:)
    Det blei kjempefint,ofte slike trappeoppganger så er det ikkje alltid så lett å vite kva ein skal ha på veggen men du har løyst det flott og bilder er alltid koselig å sjå på:)
    Skulle så gjerne ønskt eg hadde trapp i huset,å bu på et plan er ikkje så kjekkt og savner sån ein etasje til...

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei og hoppsann Hanne:)
    Så masse flotte bilder, og veldig fint med ein sånn bildevegg. Eg og har planar om ein sånn bildevegg, men har bare tre bilder på den endo...hahaha...
    Eg syns det er kjempe fint med gamle bilder av huset, og enig med deg at det er kjekt og sjå korleis huset har forandra seg gjennom åra:)
    Fin mandag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett