Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 27. desember 2012

Sånn ble denne julen..

En intens innsats i heimen de siste ukene før jul, skulle gjøre denne julen til den beste på lenge! Det hadde den også blitt hvis jeg ikke var blitt syk. men jeg har klart å holde koken og gjennomføre det vi skulle. Julaften hjemme hos oss selv for første gang var spennende, og tross at jeg en stund hadde mine tvil, ble både mat og stemning upåklagelig!
Vanligvis har jeg alltid hvit duk når det dekkes til fest, men den måtte strykes og jeg hadde ikke krefter å prioritere på den biten! Men jeg klarte å dekke bordet, og fant en rød duk som ikke var skrukkete, så sånn ble det nå;)


Vi var sju til bords, et veldig fint tall synes jeg. Oss fire som bor her pluss min Mamma, Pappa og Mormor spiste pinnekjøtt og åpnet gaver på kvelden.


Det vil si, jeg klarte ikke å nyte maten, og det har jeg heller ikke gjort på julefrokostene og Mammas ribbemiddag som jeg alltid gleder meg sånn til. Føler meg litt snytt, hehe. Men jeg får lage litt julemat når jeg blir bedre!
Og jeg skal absolutt ikke klage, for julen har ellers vært veldig fin og koselig. Vi har hatt det kjekt sammen, og fått fine gaver. Vi er heldige!


I dag er snøvær og vind og det ryker og fyker. Det er meldt storm her i dag, så jeg er spent på om det slår til! Heldigvis har vi masse levende lys og ved, skulle det skje noe med strømmen!

Tusen takk for alle koselige jule og god bedring-hilsener! Det varmer det:) Nå skal jeg finne litt frokost og varm drikke til en vond hals..

Ha en fin dag alle mine fine venner!

4 kommentarer:

  1. Uff så leit du ikke ble frisk til jul:(
    Men godt du har kosa deg litt uansett, man må jo bare gjøre det beste ut av det!!

    Koselig dekket bord da!

    Ha en fortsatt fin juletid,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Huff så kjedelig å være syk i jula!!
    Her har det også vært litt hanglende...de fleste har hatt feber en eller flere dager..og det hostes og harkes ;)
    Koselig bord du hadde dekket, høres ut som dere har fått kost dere også!
    God jul videre :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Så koselig bord du har dekket!

    God bedring, håper du er bedre nå.


    Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Høres ut som en koselig julefeiring:)
    Synd du ble syk midt oppi julefeiringen,men høres ut som det gitt bra likevel:)
    Kjempefin duk da,gav en lun og god stemmning!
    Kos dere videre i romjulen!
    Klem Caroline

    SvarSlett