Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 24. april 2012

Blått og beige på soverommet.

Mitt lyseblå soverom er som kjent et rom jeg er veldig glad i! I dag er rommet nyvasket, og har fått nytt sommerlig sengetøy.


Blått og beige er en kombinasjon jeg liker veldig godt. Her er det mest blått, med innslag av beige i filleryen, lampeskjermene og et teppe på sengen. Det rosete dynetrekket har en skjønn lyseblå farge som passer godt til veggene.


Lampene på nattbordene har flyttet fra kjøkkenvinduet og opp på soverommet. Lampeskjermen har en farge som gjorde seg godt her nå.


Jeg liker den luftige følelsen på dette rommet tross sin beskjedne størrelse. Blondegardinene slipper dagslyset fint inn, og gjør det så lyst og fint.


Utsikten fra loftsvinduet er upåklagelig, og jeg blir ofte stående og se ut, både før jeg legger meg, og når jeg står opp igjen..


De gamle dørene er så dekorative. Selv om denne døren ikke er i bruk, velger jeg å ikke tette den igjen.



Vekkerklokken fra Greengate er bare til pynt, og i dag passet den godt inn i fargetemaet. Blomster på klokken og sengetøyet gir en romantisk og sommerlig følelse på det ellers enkelt dekorerte soverommet.
Jeg kan nevne at sengetøyet er kjøpt på salg på princess, så mulig det er på veg ut av sortementet.



Tusen takk for alle de herlige kommentarene på mitt forige innlegg om stuen! Dere er gode, og jeg blir veldig glad!


Hjertelig velkommen til nye følgere! Håper dere vil trives her hos meg:)

9 kommentarer:

  1. hei igjen:)

    Er innom igjen her jeg.

    Så utrolig vakkert soverom. Her hadde jeg nok sovet godt. Så fint med lyseblått og brun. Helt nydelig.

    Ja den døren var fin. Og gardinene og klokken. Ja alt var nydelig.

    klem igjen..

    SvarSlett
  2. Hei!
    Koselig å komme innom blogger man ikke ha vært før...her likte jeg meg godt, og kommer helt sikkert tilbake igjen:) Nydelige farger på soverommet...og kjøkkenet ditt minnet litt om mitt eget:)

    Fin kveld fortsatt:)
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå: og jammen begynner huset ditt å ta form! Elsker soverommet ditt! Herlige, gode farger å hvile seg i;)

    SvarSlett
  4. Veldig lekkert soverom. Skikkeleg gjennomført landleg stil. Ja beige og lyseblått er ein herleg kombinasjon. Tenker du drømmer søtt her inne? :) Ha ein finfin dag kjære deg :) Klem

    SvarSlett
  5. Så lekkert det var! Og for en utsikt:) Her sover du nok godt! Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Så lekkert soverom med fine detaljer og farger,kan tenke meg det er godt å sove der:)
    Ønske deg ein fin dag:)La meg til følger eg så eg kan titte innom deg igjen:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Så nydelig soverom du har! Og de gamle dørene var veldig dekorative, så jeg forstår godt at du ikke tar de bort! Den lysblå fargen på veggene var midt i blinken for meg, og sengesettet like så, så nå skal jeg løpe avsted og se om jeg ikke kan få tak i det!

    Med ønske om en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott soverom,med mange fine detaljer:)
    Lekkert sengetøy!
    For en fantastisk utsikt dere har,skjønner godt du blir stående å titte ut innimellom:)
    Ha en fin torsdag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig!! ;))))

    SvarSlett