Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 13. september 2011

Bryllupsdag og tømming av Bestemors hus!

I dag er det åtte år siden jeg og mannen min giftet oss! Tiden flyr. Noen stor feiring av dagen har det ikke vært, bortsett fra litt ekstra god middag sammen med ungene våre. Jeg har ingen digitale bilder fra bryllupet vårt, men tok bilde av et bilde i albumen. Her er altså det unge paret som giftet seg for åtte siden..

Glade og fornøyde,helt rynkefrie og mange kilo lettere.. Vi hadde en veldig fin dag som vi kommer til å mimre om resten av livet:)

I dag har jeg vært med Pappa og en tante og onkel av meg og ryddet ut av Bestemors hus som skal selges. Bestemor har flyttet til en omsorgsleilighet, og har ikke bruk for så mange av tingene sine lenger. Noen fine ting fikk jeg med meg i dag, og det kommer jeg til å vise litt etterhvert. Kveldens bilder er fra en lun og koselig sofakrok med en fin vevet duk jeg fikk med meg..


Den brune duken passer så godt til de brune og blå vatt-teppene i sofaen. Fint med litt grovere tekstiler mot vinteren..


Den brune keramikk-lysestaken fikk vi til bryllupet vårt, så da passet det ekstra godt å sette fram den i dag! I sofaen står en veske jeg og fikk med meg fra Bestemors hus i dag.


Denne passer også inn i det lune og litt røffe inntrykket som preger stuekroken i kveld. Synes faktisk denne vesken var ganske stilig jeg!


Ute øser regnet ned i store mengder og mørket har lagt seg, så det ble riktig så koselig med litt lune farger og en ull-duk på bordet!

Nå skal jeg snart ta kvelden etter en lang og slitsom dag! Håper alle mine lesere får en kjempefin onsdag:)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen! Så koselig det ble i sofakroken, og den veska var utrolig stilig:) Blir spennende å se hva mer du har fått! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Herlighet så nydelig du er,og for en kjekkas av en mann=)=) Fine dere to=)
    Gratulerer med bryllupsdagen som var=)=)
    Nydelige bilder du viser.. Blir så glad av dine bilder(alltid)
    Ha en hoppende flott Onsdag=)
    Klem Josefine

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen. Man forandrer seg litt ja..hihi.. Feirer snart bryllupsdag vi også..var ikke gamle tøtta jeg da og så litt anderledes ut den gangen ja. Men det er noen barn og år siden..sukk..

    Flott høststemning hos deg, liker det litt røffere til vinteren jeg også. Og er veldig glad i mørkebrunt jeg da, vinterfargene skal være lune og varme. Om sommeren skal det være lyst og lett. Duken var kjempeflott. Har litt etter mine bestemødre jeg også..og elsker hver en ting..

    Og du har så rett..det er jo luksusting..men du verden så irriterende det er når sånt skjer ;).
    Det virker som om når vi har et år uten sorg og legebesøk så er det andre ting som kommer. Så jeg tror moralen er..ikke senk skuldrene.. Hehe..sånn føles det hvertfall ;).

    Men nok om det..kose deg inne i regnet..her er det veeeeldig vått..

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen i går. Dåke er eit fint par ♥ Og så fine ting du fekk med deg fra bestemora di, likte også veska godt. Tøft med skinnvesker. Koseleg høststemning i stova di. Ha ein fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen :)

    SVar:

    Jeg brukte pinner nr 9 - men tror Gøril bruker Pinne nr 12 - syns det er vanskelig å strikke med veeeldig tykke pinner, så jeg syns nr 9 var passe :))

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag!! Så stilige og flotte dere var!
    Koselig å arve fra bestemor. Koselig i stuen din!
    Tusen takk for gode råd vedr. "koblingen" min. Du forstod problemet mitt, men det gikk dessverre ikke det heller. Jeg får slåst videre:-)
    Ha en fin ettermiddag og kveld:-)
    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  7. Så nydelig brud du var :)
    Gratulerer MASSE med dagen ♥

    Hilsen fra meg ♥

    SvarSlett
  8. Gratulerer med vel overstått dag! Ta vare på alle gode minner, dei vil varme livet ut <3 Fin duk til alt det andre du har! Og ekstra kjekt når det har vore bestemor sin. Eg fekk også ei liknande veske sist veke av mamma. Tøff den du viser, er jo IN med vintage-ting ;)

    Ha ein flott torsdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med overstått bryllupsdag! Ta vare på minnene! Herlige ting du har fått med deg hjem! Løperen var kjempe flott! Klemmer

    SvarSlett