Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

lørdag 13. august 2011

Med ønske om en god lørdagskveld!

En stor og nydelig hortensia og lys i lyslykten er blikkfanget i stuen i kveld! Jeg har vært på jobb i dag, og har avsluttet dagen med varmt vær i hagen. Nå er solen gått ned og jeg har krøpet inn i sofaen. Jeg vil ønske alle som titter innom en fortsatt fin lørdagskveld, og takke for alle gode ord dere legger igjen. Det setter jeg veldig stor pris på! Koselig med tilbakemeldinger på det man gjør..

Jeg har funnet en hekleduk som passet fint som overkast i en stol på stuen. Ble ikke dette ganske koselig da? Ikke alltid så mye som skal til for litt forandring..




Nå skal jeg ta en liten runde i blogglandia, og slappe litt av før det lades oppt til ny arbeidsdag.

4 kommentarer:

  1. Så koselig det er hos deg..go kveld videre. Klem Hege

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Margrete :)
    Superkoselig ღ koselig med levende lys
    og lykter og blomster lyser alltid opp
    et rom ღ Nå skal jeg ta meg en liten
    runde nedover her hos deg :) Ønsker deg
    en strålende søndag, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig med tente lys,blomster og bare kos!!
    Og hekleduken gjorde seg virkelig i stolen=)Sant som du skriver,er ikke så mye som skal til før man får en forandring=)
    Håper du hadde en fiiin Lørdagskveld=) Ha en flott Søndag og like fin arbeidsdag=)
    Stor klem fra Josefine-som igjen takker for gode ord du legger igjen=)

    SvarSlett
  4. det ser sååå koselig ut hos de :)
    herlig heklet teppe du har og. ønsker deg en flotters søndag

    SvarSlett