Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 1. juni 2011

Et nytt medlem i englefamilien:)

I går kveld jobbet jeg iherdig for å få ferdig min nye Tilda! I dag kommer dagen til å bestå av klesvask og pakking, og jeg ville så gjerne bli ferdig før ferien så ikke dette ble enda et "ligge i skuffen"-prosjekt..
Hun har ikke helt funnet sin plass i stuen enda, så hun flyr litt rundt og gjør seg kjent..

På sin lille rundtur traff hun på en gammel venninne, og de satte seg til rette i den store kurven og tok en prat:) Kanskje mimrer de om gamle dager?

Man kan se at de trives i hverandres selskap;) Nå skal de få fred for fotografen og gjøre hva de vil en stund, for jeg må komme i gang med dagens gjøremål!

Ha en fin dag alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Det er noe med de Tildaenglene. Passer godt inn hos deg.
    Ha en fin fin dag ,...jeg ble skikkelig overrasket over at sola skinnte da jeg sto opp. Godt!!!!

    Wenche,fremdeles anonym

    SvarSlett
  2. Hei.. Ja Tilda engler er veldig skjønne.. hjemme koselig å ha en slik engel!! Du må ha sydd i en fei.. ikke lenge siden du fikk stoffene? Du er kjempe flink! Tror jeg hadde brukt uker på en slik en.. :) Ønsker deg en good ferie! vi har nedtelling i huset, drar om 20 dager, til varmere strøk! aahh.. Stor klem!

    SvarSlett
  3. så fine tildaengler du har laget, ja de var riktig så fine. Vært litt lite kommentering på meg i det siste...travle dager...men nå er det snart ferie, jippi.

    Ønsker deg en kjempefin ferie:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. De er bare så fine, dessuten passet de så godt inn der de satt.

    Så flink du har vært!

    Ønsker deg en fin ferie, kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Så fin hun ble!
    Håper du har noen deilige dager:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Så flink du er da..Kjempe fine Tilda frøkner:)

    Så morsomt at du sto på Fryd trappa da..

    Smilar over perlesmykket på skapet:) HÆRLEG ♥

    Ønskar deg ei fin helg, og god tur ♥

    Klem frå Astrid

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  7. Så nydelige Tilda-dukker. Likte så godt den blå kjolen med roser på. Herlige farger!

    SvarSlett