Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 28. mars 2011

Min snille og flinke pappa...

Har laget noen av møblene som jeg setter mest pris på! Den lille vegghyllen laget han til meg etter et bilde på en nett-butikk. Denne er jeg veldig glad i, og den inneholder ting jeg bruker hver dag. Kjøkkenvekten fikk jeg av min snille mormor da jeg flyttet på hybel og har vært i bruk hele tiden! Synes den er nydelig:)
Skapet som også pryder kjøkkenveggen min, er også laget av pappa, og jeg blir glad hver gang jeg ser på det!
Jeg ser at jeg ikke helt mestrer å lage disse innleggene enda! Bilder og tekst havner helt tilfeldig! Irriterende, men jeg håper jeg finner ut av det, sånn at det blir kjekkere å lese bloggen min.

Ønsker alle en riktig fin kveld:)

4 kommentarer:

  1. Det var ein flink Pappa ja:)
    Nydelege møbler! Likte så godt det første bildet ditt:) Masse fint å sjå på:)
    Velkomen til Bloggland forresten, fort gjort å bli hekta på dette. Men det er utruleg moro!:)
    Artig om du viser din favorittkrok;)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Din pappa er kjempe flink!
    Forstår god du er glad i desse..LEKRE detaljar å sjå også:)

    Det første bildet er nyyyyydeleg!

    Takk for slike fine ord frå deg♥

    God ny veke:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei..
    Kjempeflink pappa du har, han kan du være meget stolt av:)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett