Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 25. juli 2012

Kjærlighet ved første blikk!

Jeg var en tur innom Trio i dag. En kjempefin blomster og interiørbutikk! Skulle kjøpe meg et nytt fat til GG-serviset mitt, og der sto de...


Disse fine skoene fra A Nordin! Lette gode sko med de samme "helse-sålene" som på kloggene fra samme merke. Jeg tenkte med det samme at dette var sko jeg ville ha, og heldigvis for meg: de stod sammen med en plakat som ropte "75 % avslag"!


Hadde ikke vært aktuelt å kjøpe dem til full pris, men når de var så nedsatt tenkte jeg at forholdet vårt var "ment to be"


Så nå holder mine nye sko beina mine med selskap mens jeg gjør litt husarbeid, og etterpå kan jeg kanskje legge beina på en krakk og smile fornøyd;)


Håper DU har en fin dag, enten du springer barbeint rundt i gresset, tripper i fine sko eller trasker omkring med støvler!

5 kommentarer:

  1. Så heldig du var ! 75 % avslag på de fine skoene ! Og så passer de også . Som regel er det utsolgt ved salg på størrelser. I min størrelse er det alltid utsolgt. Ha en fin kveld !

    SvarSlett
  2. Neimen, se på de- så fine! 75 % avslag, det er jo nesten gi bort % det. Satt jo som støpt til dine føtter=)=) Håper du har en knall fin Fredag.
    KLem Josefine

    SvarSlett
  3. Grattis med godt kjøp! De var kjempesøte:):)

    SvarSlett
  4. Kjempefine sko, gratulerer så mye!

    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett