Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

lørdag 15. oktober 2011

Fyr i ovnen og "vedkurv" fra Kid.

Det er lørdagsmorgen, og jeg har stått opp tidlig for å snike til meg en stille stund før familien våkner;) Fyr i ovnen og levende lys på loftet i dag.


Ja jeg ser at jeg ikke kostet av rusk og aske fra brettet foran ovnsdøra før jeg tok bilde, og at veggen ser ut som et fargekart og gulvet er slitt! Men dette er den tøffe virkeligheten;) Vi har ikke gjort noe med dette rommet enda..


Det jeg ville vise dere var vedkurven min! Den er kjøpt på Kid og er en sånn til å klappe sammen når den ikke er i bruk. Likte så godt stoffet og fargene, og så er den så lett å bære med seg når jeg henter ved. Den rommer og ganske mye uten å ta stor plass siden den er litt "tøyelig". Absolutt en favoritt hos meg dette;)


I dag skal jeg vaske "kvit-skjorter" og bake cupcakes, for i morgen er det dåp for mitt skjønne lille tantebarn, Malin på 6 uker. Jeg og mannen er så heldige å få være faddere sammen med et annet "tante og onkel-par"
Jeg håper alle får en trivelig lørdag!

4 kommentarer:

  1. God morgen:-) Jeg har også stått opp før alle andre og det er helt stillt i huset:-)Helig!:-) Kid har mye fint, altså! All honnør til innkjøpsansvarlig.
    Loftstuen ser riktig koselig ut! Så deilig å ha en slik plass mens oppussingen pågår.
    I går leste jeg følgende i en avis: Oppussingen trenger ikke bety stress. Det er mye mental helse i et godt interiørprosjekt, mener Norges eneste interiørpsykolog:-)
    Jeg går jo alltid rundt med pensel i hånden eller målebånd rundt halsen, og mannen sukker. Den setningen fra den lærde, kom godt med:-)!
    Så kos dere videre med oppussingen - det gjør godt for kropp og sjel:-)
    skal vi tro psykologen:-)
    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Så flott vedkurv!
    Klem

    SvarSlett
  3. So kos med fyr på peisen på morgonkvisten...
    Kjempefin vedkorg!!!

    God søndag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Hei Hanne :)
    Så koselig å stå opp tidlig og fyre i ovnen ღ
    Håper jeg en dag får meg en vedovn eller peis :)
    Håper det går bra med kjøkkenet, og så ønsker
    jeg deg en fortsatt fin søndagskveld, stor klem
    fra Mette

    SvarSlett